SAINT PAUL

παρουσίαση

Μας ανατέθηκε η επικοινωνία, της μετακόμισης του πιο Ιστορικού Σχολείου του Πειραιά, σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στην περιοχή του Αλίμου. Το task που ανέλαβε η εταιρεία μας, ήταν εντός μόλις 45 ημερών να επικοινωνήσουμε τα θετικά της μετεγκατάστασης, ώστε να πειστούν γονείς και μαθητές των ενδιάμεσων τάξεων (Β και Γ Γυμνασίου, Α Λυκείου), ώστε να υπάρξει η απαραίτητη πληρότητα!

 

Η μεγάλη πρόκληση ήταν πως το νέο σχολείο βρίσκεται σε μια απόσταση 40 λεπτών, σε ώρες αιχμής, από το υπάρχον κτήριο, συν του ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών-γονέων πρέπει να επωμιστούν επιπλέον κόστος μεταφοράς. Οι προεγγραφές πριν από την έναρξη της επικοινωνίας, άγγιζε το 25% στις τάξεις ενδιαφέροντος.

 

Αφού εξετάσαμε όλες τις ιδιαιτερότητες τόσο του κλάδου εν γένει, όσο όμως και τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του Οργανισμού, καταλήξαμε σε μια πρόταση επικοινωνίας, που διαχωρίζοταν σε 2 διαφορετικά κοινά και 3 άξονες.

 

Το ένα κοινό αποτελείται από όσους είχαν, έχουν και θα έχουν μια άμεση σχέση με το Σχολείο (απόφοιτοι που διαμένουν στο εξωτερικό ή σε άλλες πόλεις της Ελλάδος, καθηγητές, μαθητές, γονείς, απόφοιτοι που είναι γονείς μαθητών και απόφοιτοι που δεν είναι γονείς μαθητών), ενώ το δεύτερο κοινό είναι όλοι όσοι δεν είχαν κάποια επαφή με τον Οργανισμό και επιθυμούμε να τους φέρουμε «κοντά» μας και να επικοινωνήσουμε τόσο την πλούσια ιστορία του Οργανισμού, όσο και τις νέες εγκαταστάσεις.

 

Οι άξονες επικοινωνίας, ήταν οι εξής:

Α_ ενίσχυση της αίσθησης του «ανήκειν» τόσο σε μαθητές, όσο και σε γονείς

Β_ επιβεβαίωση μιας αμφίδρομης σχέσης εμπιστοσύνης, αξιοπιστίας και

Γ_ γνωστοποίηση για όλα όσα νέα και δυναμικά συμβαίνουν και θα συμβούν στο νέο κτήριο

 

Για τις ανάγκες του project, και για τα διαφορετικά κοινά προσέγγισης, υιοθετήσαμε διαφορετικά nonmeclature και ύφος επικοινωνίας, επιδιώκοντας να πετύχουμε μια όσο το δυνατό περισσότερο tailor-made επικοινωνία.

 

Δημιουργήσαμε λοιπόν, ένα story telling γύρω από…ένα σχολείο με διαρκή παρουσία, με αδιαμφισβήτητη προσφορά και ισχυρό απότυπωμα στην κοινωνία και την παιδεία, δηλαδή δημιουργήσαμε την έννοια: ένα σχολείο για πάντα!

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα νέον mini-site, με αυτό το domain url και κάναμε set up όλο το «νέος σχολείο», παρουσιάζοντας το μέσα από βίντεο, εικόνες και λεκτικές περιγραφές!

Ταυτόχρονα η νέα αυτή «έννοια» ενός Σχολείου με διαρκή προσφορά, επικοινωνήθηκε με αυτόνομο κανάλι στο Youtube (έγιναν upload φωτορεαλιστικά βίντεο από τις νέες εγκαταστάσεις, αλλά και θεματικά βίντεο με πρωταγωνιστές τους μαθητές του Σχολείου), αλλά και Tik Tok profile, με βιντεάκια που είχαν προετοιμάσει τα ίδια τα παιδιά!

Καταφέραμε να δημιουργήσουμε έναν απόλυτα μοναδικό χώρο επικοινωνίας για τον Οργανισμό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κάνοντας χρήση σύγχρονων μέσων, τα οποία πρόσφεραν δυναμική οργανική διάχυση του μηνύματος.

 

Παράλληλα στο χώρο του Σχολείου στον Πειραιά, δημιουργία ένα installation με τις εγκαταστάσεις του νέου κτηριακού συγκροτήματος, ενώ οργανώθηκαν παρουσιάσεις σε ομάδες γονέων και τάξεις μαθητών!

 

Η καμπάνια σε αυτό το κοινό, ολοκληρώθηκε με την αποστολή στοχευμένης σειράς newsletter, παρουσιάζοντας με θεματικά βιντεάκια την…πρόκληση του νέου Σχολείου!

 

Ειδικά για τους αποφοίτους που διέμεναν στην έα περιοχή μετεγκατάστασης, επιλέξαμε να στηρίξουμε επιπλέον την επικοινωνία μας, με ένα tag line, που περικλείει έννοιες και έχει τόσο κυριολεκτικό, όσο και μεταφορικό χαρακτήρα.

«Το Σχολείο, μένει δίπλα σου!»…και πλέον πράγματι το Σχολείο τους , ήταν περισσότερο κοντά από ποτέ!

 

Όσο διατρέχαμε τα στάδια της καμπάνιας και ενώ οι εγγραφές είχαν σχεδόν καλύψει τις κενές θέσεις του Σχολείου, ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε την επικοινωνία στο δεύτερο, γενικό, κοινό μας! Να επικοινωνήσουμε τις αξίες και την προσφορά του Οργανισμού σε ομάδες ανθρώπων που μπορεί να μην είχαν ακούσει ποτέ τον Οργανισμό και την προσφορά του!

 

Στην περιοχή του Αλίμου, λειτουργούσε ήδη από το 2009, το Νηπιαγωγείο-Δημοτικό του ίδιου Οργανισμού, έχοντας κατά κάποιο τρόπο «προετοιμάσει» την τοπική κοινωνία για την ποιότητα και το ύφος του εκπαιδευτικού περιεχομένου.

 

Επιλέξαμε για αυτό το κοινό, τα εξής:

_ σχεδιασμός και υλοποίηση Open Day με το πέρας των εργασιών του νέου κτηρίου, για όλους τους ενδιαφερόμενους κατοίκους των περιοχών και των δήμων που βρίσκονται γύρω από την περιοχή του Αλίμου

_ θεματικό αφιέρωμα στον Κυριακάτικο τύπο και σε συγκεκριμένα έντυπα που ταιριάζουν στο ύφος των κατοίκων της περιοχής

_ τοποθέτηση installation, κατασκευής προβολής, σε επιλεγμένους σταθμούς του μετρό και ειδικότερα στο ασανσέρ του κάθε επιλεγμένου σταθμού, που βγαίνει στην επιφάνεια και είναι ορατό από τους δρόμους που το περιβάλλουν

_  συνέντευξη-αφιέρωμα σε επιλεγμένο ραδιοφωνικό σταθμό, προβάλλοντας το έργο και την προσφορά του Εκπαιδευτικού Οργανισμού στη διάρκεια των χρόνων.

 

Το project της πετυχημένης μετεγκατάστασης (με στόχο την επίτευξη υψηλού ποσοστού προεγγραφών από τους ήδη υπάρχοντες μαθητές) ενός ιστορικού Σχολείου, αποτελούσε μια πρόκληση, καθώς η καμπάνια βασίστηκε αποκλειστικά σε νέα (digital) μέσα και πλατφόρμες, με δημιουργία περιεχομένου από τους ίδιους τους υποψήφιους προς εγγραφή (μαθητές), και κατάφερε μέσα από τη σύνδεση με το περιεχόμενο και τις αξίες που πρεσβεύει ο οργανισμός, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε να επιτευχθεί μέσα σε πολύ σύντομο, μόλις 45 ημέρες, διάστημα ο στόχος των ζητούμενων προεγγραφών για το νέο σχολικό συγκρότημα!

Πελάτης

SAINT PAUL

Έτος

2024

Κατηγορία

Social Media

introduction

Our company has undertaken to offer social media management services as well as the creation and execution of integrated campaigns on various platforms. Our expertise includes content development, audience engagement and performance analysis, ensuring your brand's online presence thrives in today's digital landscape.

In parallel, we designed a comprehensive digital communication strategy designed to enhance the client's online presence and promote business growth and optimize the client's digital footprint. Our services include website design and development, search engine optimization (SEO) to improve your online visibility, engaging content creation for various platforms, social media management to connect with your audience, and digital marketing strategies such as email campaigns mail and pay per click advertising.

Client

UNIPAP

Year

2024

Categories

Social Media

Telefon :

+30 2311 828100

Die Anschrift :

Business Point Corporate Solutions

Vafopoulou 20, Thessaloniki

Email :